Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Πατάσσουν τη φοροδιαφυγή κυνηγώντας τον... Νικόλα Άσιμο!

Ούτε βγαλμένο από τα θεατρικά δρώμενα του ίδιου του Νικόλα Άσιμου να ήταν. Το υπουργείο Οικονομικών έστειλε ειδοποίηση στον αυτόχειρα καλλιτέχνη ότι σε περίπτωση που δεν έχει… διακόψει τις εργασίες του ως ελεύθερος επαγγελματίας, θα θεωρηθεί ότι άσκησε τη δραστηριότητά του και για το 2011 και θα πρέπει να πληρώσει το τέλος επιτηδεύματος. Κι αν το σουρεαλιστικό γεγονός φαντάζει αστείο, μόνο αστείο δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι εκεί, στο υπουργείο, ακόμα περιμένουν την απάντηση του τραγουδοποιού των Εξαρχείων, ο οποίος αυτοκτόνησε 24 χρόνια πριν, στο δώμα του, Καλλιδρομίου 55.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εφημερίδα "Το Ποντίκι", οι «φωστήρες» της εφορίας έβαλαν στο στόχαστρό τους τον Νικόλα Άσιμο και του έστειλαν "ραβασάκι" ζητώντας του να πληρώσει τέλος επιτηδεύματος.
Ήταν τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης 17 Μαρτίου 1988, όταν ο Νικόλας (και "ουχί Νίκος, ουδέ Νικόλαος") έβαζε τέλος στη ζωή του, τονίζοντας στο σημείωμα που βρέθηκε δίπλα του: «Αυτοκτονώ γιατί τον τελευταίο καιρό είχα διάφορα προβλήματα. Για την ενέργειά μου αυτή ας μην αναζητήσει η αστυνομία κανένα υπεύθυνο και οι δημοσιογράφοι να μην ασχοληθούν μαζί μου. Τα νοσοκομεία δεν με βοήθησαν να ξεπεράσω το πρόβλημά μου, για να μπορέσω να δουλέψω όπως πρώτα. Δεν κρατάω όμως παράπονο για κανένα. Παρακαλώ οτιδήποτε αξίας βρεθεί, να παραδοθεί στην κόρη μου».
22 χρόνια μετά, κάποια άσχετα "τσακάλια" της εφορίας "θυμήθηκαν" τον Άσιμο με έναν τρόπο που μόνο ο ίδιος θα μπορούσε να σκηνοθετήσει ως φάρσα. Το βέβαιο ωστόσο είναι πως η απάντηση του Νικόλα, αν ζούσε, θα ήταν το ίδιο "πληρωμένη"...: «Εγώ με τις ιδέες μου/κι εσείς με τα λεφτά σας/νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας/δε θέλω την κουβέντα σας/ούτε τη γνωριμιά σας».

Ζαγάρας Κωνσταντίνος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/06/2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου